Natuurlijk schitterend onderwijs!

De Ster is een christelijke basisschool met een unieke open sfeer. Iedereen is van harte welkom! In onze school vormen alle leerlingen, ouders, leerkrachten en het ondersteunend personeel één grote gemeenschap.

Met z’n allen dragen we zorg voor een aangenaam leer- en leefklimaat waarin kinderen gelukkig zijn, zich geborgen weten en groeien.

Geloven in boeiend en betekenisvol onderwijs

Wij geloven dat boeiend en betekenisvol onderwijs de motivatie, betrokkenheid en ontwikkeling van kinderen verhoogt. Dit doen we door in alle groepen te werken vanuit thematisch onderwijs. Ze leren niet alleen de cognitieve vaardigheden, maar ook samenwerken, creatieve vaardigheden, communiceren en zelf reflecteren. Ieder op zijn of haar eigen niveau.

Ster_contact_600x400

Spelen en leren in de natuur

Bijzonder aan onze school is onze prachtige natuurspeelplaats. We hebben een groot grasveld, een moestuin, buitenlokalen, een schat aan plantaardig en dierlijk leven en veel mogelijkheden tot ervaren door te zien, te horen, te voelen en te ruiken. We spelen en leren in de natuur!

Christelijk onderwijs

De Ster is een open christelijke basisschool. Alle leerkrachten werken vanuit de christelijke identiteit. Iedereen die onze uitgangspunten respecteert is van harte welkom.

Maak een afspraak

Het kiezen van een basisschool is een belangrijk moment. We adviseren u dan ook om zeker een kijkje te nemen bij de school die u op het oog hebt. U kunt onze open dagen bezoeken, maar we maken ook graag een afspraak om u te ontvangen.

Wanneer u langskomt kunt u de school bekijken en de sfeer proeven. We gaan graag met u in gesprek om te kijken of onze school bij uw gezin past.

Samen leven en leren in het Licht van Gods liefde.

De liefde van Jezus voor ons uiten we in aandacht, liefde en zorg voor elk kind.

Het Evangelie van Jezus Christus is ons uitgangspunt.
Elk kind is kostbaar als een parel.